close

  

James Morrison 詹姆斯墨里森/我的故事.未完待續 Songs For You, Truths For Me 
24歲滴James Morrison今年升格做拔比了,雖然James Morrison目前沒有踏入禮堂滴計劃,但把對女友多年的愛創作成新專輯,當作感謝女友多年陪伴的禮物。新歌『你給我力量You Make It Real』已拿下英國電台點播冠軍,現在再次介紹給大家這個24歲的獨特滄桑嗓音,順便帶給我一點力量吧。除了You Make It Real我也蠻喜歡Save Yourself,喜歡就聽看看囉!

James Morrison/You Make It Real 你給我力量 歌詞

There's so much craziness surrounding me 我身旁充斥著瘋狂的事情
There's so much going on it gets hard to breathe 多到以致於我無法呼吸
All my faith has gone you bring it back to me 當我已失去希望你卻使一切重生
You make it real for me 你給了我力量

Well I'm not sure of my priorities 我不太確定我的重要性
I've lost site of where I'm meant to be 我已找不到我的定位
And like holy water washing over me 然而就像神聖的受洗
You make it real for me 你給了我力量

And I'm running to you baby 現在我正奔向你
You are the only one who save me 你是唯一救贖了我的
That's why I've been missing you lately 這也是為什麼我最近開始想念你
'Cause you make it real for me 因為你給我力量

When my head is strong but my heart is weak 當我的頭腦快速運轉但心智卻很薄弱
I'm full of hurricanes and uncertainty 我被混亂與不確定塞滿
But I can find the words 但是我找到
You teach my heart to speak 那些你教我傾聽的內心聲音

You make it real for meee yeaaa 你給了我力量

And I'm running to you baby 現在我正奔向你
You are the only one who save me 你是唯一救贖了我的
That's why I've been missing you lately 這也是為什麼我最近開始想念你
'Cause you make it real for me 因為你給我力量

Everybodies talking in words
I don't understand 每個人都在說些我聽不懂的話語
You got to be the only one
Who knows just who I am 你是唯一看見真實的我的人

And you shine in the distance 而你即使在遙遠彼方也依舊閃爍著光芒
I hope I can make it through 我希望我能挺過一切
'Cause the only place 因為我唯一的歸屬
That I want to be
Is right back home with you 是在家裡和我相守的你

I guess there's so much more
I have to learn 我想我還需要學習的東西還很多
But if you're here with me 但有你在我身邊陪伴著我
I know which way to turn 我知道前方的路怎麼走
You always give me somewhere 你始終能指引我正確的方向
Somewhere I can learn 引領我學習

You make it real for me 你給了我力量

And I'm running to you baby 現在我正奔向你
'Cause you are the only one who save me 你是唯一救贖了我的 
That's why I've been missing you lately 這也是為什麼我最近開始想念你 
'Cause you make it real for me 因為你給我力量 
You make it real for me 你給我力量






詹姆斯墨里森/我的故事.未完待續Songs For You, Truths For Me 試聽
01 The Only Night 僅只一夜 試聽
02 Save Yourself 救救你自己 試聽
03 You Make It Real 你 給我力量 試聽
04 Please Don’T Stop The Rain 讓雨不要停 試聽
05 Broken Strings - Feat. Nelly Furtado 斷弦 試聽
06 Nothing Ever Hurt Like You 你傷我最深 試聽
07 Once When I Was Little 記得當時年紀小 試聽
08 Precious Love 珍貴的愛 試聽
09 If You Don’T Wanna Love Me 若妳不想愛我 試聽
10 Fix The World Up For You 為妳修補全世界 試聽
11 Dream On Hayley 繼續作夢 海莉 試聽
12 Love Is Hard 愛不簡單 試聽


James Morrison 處女大碟介紹
延伸閱讀 [音樂]心靈捕手。詹姆斯墨里森James Morrison/Undiscovered未知數

James Morrison官網 http://www.jamesmorrisonmusic.com/


arrow
arrow
    全站熱搜

    sassa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()